Încearcă să fii om…

Posted: Decembrie 16, 2013 in Introspecții
Etichete:, , , , , , ,

Vorbesc cu mine, tu nu exiști, totuși exiști ca și entitate în mintea mea, vorbesc cu tine în lipsa unui interlocutor… „Încearcă sa fii om”, primesc un răspuns „Cine, eu? Eu sunt mai presus de simplu fapt de a fi om! Obraznicule!” …cine îmi dă mie dreptul da a judeca oamenii?, oare tu, Timpule, care le știi pe toate? Oare tu, Universule, care ne înveți de toate? Cine sunt eu să judec…, cine ești tu să judeci ce judec eu?

Bookmark and Share

Lasă un răspuns

