Cînd inima noastră face bum…

Posted: Mai 15, 2013 in Introspecții
Etichete:, , , ,

bum

     Este mai puternică decît mine și în total necontrolabilă; această senzație că trupul meu o ia razna, că mă trădează și mă lasă, în loc să mă ajute să înfrunt situația. Primul lucru pe care îl reperez este inima mea care începe să bată din ce în ce mai tare și mișcările trupului devin necontrolabile iar senzația de tremur începe să cuprindă întreg trupul.
Modul de a gîndi este și el perturbat: apare o senzație de cap gol sau, dimpotrivă, o accelerare de necontrolat a proceselor gîndirii.

Facebook
Twitter
More...

Lasă un răspuns

