Comunicarea scrisă

Posted: Februarie 16, 2013 in Introspecții, Noi si societatea
Etichete:, , ,
  • Speack up

    În ultimul timp am observat că indiferența față de regulile de scriere a limbii materne prinde amploare din ce în ce mai mare,”shi” în loc de „și”,  „mam dus” în loc de „m-am dus”, iar lista continuă.. . Dacă cunoștințele de critică literară și de filozofie sunt utile pentru formarea sufletelor, în schimb lipsa de cunoștințe ortografice sare în ochi de la prima privire, după ce citești o lucrare de bacalaureat, nu o să te mai intereseze de formarea sufletului… . Eu cred că utilizarea incorecta a ortografiei ține foarte mult de respectul de sine, respectul față de cel care citește și de atenția acordată orelor de limba română din școală. Mă gândesc mirat, mă abțin să nu mă bufnească râsul, la momentul în care o să trebuiască să completeze o cerere, declarație, act oficial, un C.V. .

Lasă un răspuns

