Introspecții

Posted: Ianuarie 31, 2013 in Introspections
Etichete:, ,

Image

…o mie de vorbe nu fac doi bani, nu am fost adeptul lungilor povestiri; mi-a plăcut tot timpul să mă rezum la esența problemei și la rezolvarea ei, iar doar două vorbe pot răsturna o întreaga lume, nu vreau să câștig nimic și nu vreau să dărâm nimic.

Mă bucur că undeva e bine, ma întristez că altundeva e rău, sunt doar stări…trăiesc cu trăiri, „dansez cu pozele vechi”, pășesc prin prezent, mă îndrept spre mâine, iar cum spunea un vechi proverb cum că și cea mai mare călătorie începe făcând primul pas, iar trăgând cu coada ochiului văd că am avut dreptate în mare parte privind tipologia de om, sunt curios dacă o să se adeverească și restul gândurilor.

Comentarii
  1. Icantfindanickname spune:

    „Dansez cu pozele vechi, începe să mi se facă dor
    De cum eram când eram copil, atunci credeam că pot să zbor.”

  2. Constantin spune:

    Da…într-un final trebuie să lași pozele, și să privești pe geam, sau în jur.

Lasă un răspuns

