Timpule, de ce?

Posted: Decembrie 27, 2012 in End of a highway

Zidurile s-au dărâmat, puterile s-au disipat, zeii s-au transformat în piatră și au murit. Mă uit la pământ și iată ca e pustiu și gol; mă uit la cer și iată ca lumina lui a pierit; ma uit la munți și iată ca sunt zguduiți și dealurile se clatină și toate pasările cerului au fugit iar acum eu am rămas osândit. Sângerez într-o groapa cu fata-n pământ și văd cum se scurge căldura, se face frig și Timpul s-a oprit sa fie lângă mine, vorbesc cu el ca și cum am bea o ceașcă de „English Rose” la o măsuța rotundă  într-o lumină obscură; încerc să trag aer în piept și devine din ce în ce mai greu sa respir…” timpule, de ce nu vrei tu să fim prieteni? ce nu vrei să-mi spui? „

Lasă un răspuns

