Ce vreau eu?

Posted: Decembrie 25, 2012 in Concluzii
Etichete:, , ,

Odată am fost întrebat: „Ce vrei tu de fapt?”; prin urmare am dat un răspuns lipsit de esența, „sa beau o bere și sa stau”, a fost un răspuns privat de meditație și impulsiv. Chestia e că unele răspunsuri date, te pot afecta pe viitor, nu pe moment.  Atunci când ești întrebat un lucru, nu contează natura întrebării, trebuie sa răspunzi gândindu-te la răspunsul pe care îl dai, ca și cum ai avea un reportofon pe masă și ești înregistrat.

Acuma știu ce vreau și în ce ma regăsesc cel mai mult. Poate am crescut, știți vorba aia: „fără revoluție nu exista evoluție”, asa că revoluția a fost, acuma urmează evoluția.Să răspund acuma cu fermitate și certitudine; ceea ce vreau, e sa fiu lângă persoana iubita, să fiu acolo când are nevoie sa fiu lângă ea, sa împarți bucuria cafelei în dimineața băuta cu ea, nu contează ca lucrezi pentru 800 RON sau unde lucrezi și ce lucrezi atâta timp cât seara stai lângă ea, și găsești refugiu în căldura oferita de ea, și plăcerea de a povesti și ai pe cine săruta când deschizi ușă să pleci la muncă sau când te întorci, știu numai cum zâmbetul ei îmi arunca toată supărarea pe geam, cum căldura ei îmi aducea zâmbetul înainte sa adorm, multi dintre noi nu conștientizează toate astea până nu le mai au. Tot ce contează în viata asta e să ai pe cineva care să te iubească și să iubești înapoi, să prețuiești persoana care e lângă tine iar restul sunt doar lucruri efemere.

Comentarii
  1. Delia M. spune:

    acum știi că îți arunca supărarea pe geam…atunci nu avea efectul acesta și nici plăcerea de a povesti nu erau în program.

  2. Constantin spune:

    pentru ca atunci când întorceam capul, zâmbeam și ii mulțumeam lui doamne-doamne pentru ce fata mi-a dat, singurul defect era ca „nu trebuie sa ii arați tot timpul cat de mult o prețuiești”, și aici am greșit fata de ea… .

  3. Icantfindanickname spune:

    „Ce vreau eu?” este cea mai grea intrebare. Ma bucur ca ai gasit raspunsul. Eu inca il caut,

  4. Constantin spune:

    Răspunsul e lângă tine, trebuie numai să-l vezi,

  5. Icantfindanickname spune:

    Deci trebuie sa ma straduiesc mai mult

Lasă un răspuns

