Yin și Yang

Posted: Decembrie 22, 2012 in Concluzii
Etichete:,

yin-yang

Jocul de cuvinte, antrenarea minții cum se spune, probabil din acest motiv am fost noi așa cum am fost, am fost un întreg care ne-am completat reciproc, eu cel cu mentalitatea reptiliană, tu cea cu mentalitatea unui șaman, eu cel care ma rezumam în mare parte la mâncatul ciocolatii și aruncatul ambalajului, tu cea care luai ambalajul și citeai ingredientele, tu cea care ziceai, cum?, de ce?, iar eu lasă ca rezolvam noi, și privind de sus, vedem că am ajuns pe scara evoluție datorită ambelor mentalități, cea reptiliană, am supraviețuit prădătorilor, și cea care și-a pus întrebări tot timpul am clădit societatea.

Lasă un răspuns

